OOTD #1 - Urban chic

16.5.14

Η πρώτη μου απόπειρα για την παρουσίαση του προσωπικού μου στυλ και της δικής μου πρότασης είναι εδώ. 
Επέλεξα ένα μακρύ καθημερινό φόρεμα, για πανωφόρι το δερμάτινο τζάκετ μου και για παπούτσια τα άσπρα converse μου για άνεση, και για να κρατήσω το look μου σε πιο casual επίπεδο. Για τσάντα επέλεξα την λατρεμένη μου κίτρινη από το Zara -που κάτι μου λέει πως θα είμαστε αχώριστες αυτό το καλοκαίρι :) - για να δώσω λίγο χρώμα στην όλη εμφάνιση. Αρχικά, συνδύασα μια λεπτή καφέ ζώνη για να σπάσει την μονοτονία του φορέματος και να δημιουργήσω επίπεδα, αλλά στη συνέχεια την αφαίρεσα καθώς μου άρεσε περισσότερο έτσι. 







Wearing:
Φόρεμα: H&M
Δερμάτινο: Bershka
Τσάντα: Zara
Παπούτσια: All star Converse
Ρολόι: OOZOO Timepiecies
Δαχτυλίδι: Προσωπική συλλογή
Περιδέραιο: H&M


xoxo,
Anzel

You Might Also Like

0 σχόλια

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe