Οικονομικά Outfits #2

17.3.14

Εεεεπ! Εδώ είμαι πάλι! :) Με αυτό το post επέστρεψα στη σειρά με τα οικονομικά outfits που προτείνω σύνολα με οικονομικά κομμάτια που μπορούμε να βρούμε όλες πολύ εύκολα. Όποια έχασε το #1 μπορεί να το βρει εδώ.

Λοιπόν, σήμερα σας έχω κάτι πιο ανοιξιάτικο μιας που βγαίνει συχνότερα ο ήλιος αυτές τις μέρες.

Jacket

Επέλεξα κάτι ανάλαφρο για πανωφόρι κι αυτό είναι το τζιν μπουφάν που όλες αγαπάμε. Επέλεξα το συγκεκριμένο καθώς είναι λίγο ξεθωριασμένο, πράγμα που λατρεύω στα τζιν καθώς ανοίγει ο καιρός.
Pull and Bear EUR 25,99
Top

Η μαρινιέρα είναι ότι πρέπει για την άνοιξη  και συνδυασμένη με τζιν υφάσματα δίνει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Εδώ έχουμε ένα απλό τζέρσευ από H&M.

H&M EUR 9,95



Pants


Για παντελόνι επέλεξα ένα μαύρο κλασσικό που φοριέται όλες τις ώρες - από το πρωί στο γραφείο μέχρι το βράδυ για ένα χαλαρό ποτάκι.

Stradivarius EUR 19,95


Shoes

Και τώρα το αγαπημένο μου σημείο του outfit: επέλεξα κόκκινο υφασμάτινο sneaker για να δώσω λίγο χρώμα στο όλο σύνολο και μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση!

H&M EUR 9,95




Jewellery

Το χρυσό ταιριάζει απόλυτα με τα items που επέλεξα σε αυτό το σύνολο. Παρακάτω έχω ένα κολιέ και μερικά δαχτυλιδάκια από H&M

H&M EUR 12,95


H&M EUR 6,95




Bag

Τέλος, επέλεξα μια shoulder bag σε animal print. Mη φοβηθείτε να παίξετε με τα μοτίβα, καθώς μπορούν να απογειώσουν όλο το look σας.

H&M EUR 9,95


Total cost:  EUR 95,73
Αυτή ήταν η οικονομική πρόταση μου, κορίτσια. Ελπίζω να σας άρεσε! :)


xoxo,
Anzel



You Might Also Like

0 σχόλια

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe