My purple summer

12.8.14

My very own kimono!








Wearing:
Kimono: Desinged by me.
Dress: Bershka (collection summer '13)
Wedges: Fashion Mark 
Watch: OOZOO Timepicies

GR: Καλοκαίρι, και τι καλύτερο από ένα κιμονό πάνω από το αγαπημένο μου άσπρο φόρεμα και αυτές τις γλιτερο-αρχαιοελληνικού στυλ πλατφόρμες. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στο συγκεκριμένο κιμονό καθώς είναι εξ' ολοκλήρου δική μου δημιουργία! Και..ναι! Είναι η πρώτη μου απόπειρα στο να σχεδιάσω και να ράψω κάτι. Καθώς ψαχούλευα την ντουλάπα βρήκα αυτό το πανέμορφο ύφασμα και από κει ξεκίνησαν όλα. Επιστράτευσα την δεξιοτεχνία μου και με λίγη προσπάθεια έφτιαξα αυτό το κιμονό, το οποίο έγινε το αγαπημένο item του καλοκαιριού -και για συναισθηματικούς λόγους, εκτός των άλλων. 

EN: Summer, and what's better than a kimono over my favourite little white dress and these glitter-ancient greek wedges. I love this kimono as it's entirely my own creation! And..yes! It's my very first attempt to design and sew something. As I was searching in the wardrobe, I came across this incredible fabric! And that's how all begun! I fell in love with it! I tried to make this kimono with all my skills. This kimono became my favourite item for this summer - and for emotional reasons among others.

RU: Лето, и что может быть лучше чем, кимоно над моей любимой белом платье с этим  глиттер-древнегреческими платформами. У меня есть особое слабости в этом кимоно, потому что онo мой собственное творение. Это кимоно сталo моим любимым в течение этого лета - из сентиментальных соображений среди прочих.

xoxo,
Anzel

You Might Also Like

0 σχόλια

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe